فروش بیشتر، یک مفهوم ثابت با رویکردها و روندهای مختلف است. ما در دوره ای زندگی میکنیم که بهسرعت در حال تغییر است. هر روز، اکتشافات جدیدی صورت میگیرد و اگر نتوانید با این پیشرفتها همگامی مداومی داشته باشید، ممکن است کسبوکارتان از قافله جا بماند! در عصر حاضر، ...
بازاریابی چریکی (guerrilla marketing) چیست؟ایدههای بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) نخستین بار در کتاب بازاریابی پارتیزانی توسط جی کنراد لوینسون در سال ۱۹۸۴ مطرح شد و پساز آن بیست جلد کتاب دیگر از وی در این زمینه به چاپ رسید. به همین دلیل عجیب نیست اگر لوینسون، به پدر بازاریابی چریکی ...
برند یک نشانه، علامت و یا کلمهای خاص و ویژه برای ایجاد تمایز یک کالا یا محصول از سایر کالاها و محصولات است.برند چیست؟برند طبق تعریف بازاریابان انجمن جهانی عبارت از طرح، نشان، کلمه و یا ترکیبی از این موارد برای معرفی و شناساندن کالاها و خدماتی است که از سوی یک شرکت ارائه ...
برندینگ، طراحی نام و یا نمادی است که یک شرکت برای محصول خود در نظر میگیرد و به راحتی قابل شناسایی است. این نام یا نماد، متعلق به یک شرکت است و به شناخت محصول کمک میکند و آن را از سایر کالاها و محصولات متمایز میکند. برندینگ و یا نام تجاری در شناخت محصول بسیار اهمیت ...