اگر یک کسب و کار اینترنتی درست راه اندازی شود مطمئنا به درآمد نیز خواهد رسید. اگر شما مدت زمانی است که کار خود راه انداختید اما هنوز به درآمد نرسیده اید شک نکنید که اشکالی در کار وجود دارد. موردی که باید برای پیشرفت کار به آن توجه کرد فروش و بازاریابی در تجارت الکترونیک است. ...
زمانی که شما می خواهید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید باید به دنبال فرصت ها برای توسعه ی برند کسب و کار آنلاین ، تبلیغات برای مصرف کننده ها و سپس به دنبال جذب مشتریان و مخاطبان بیشتر باشید. خوشبختانه، تعداد زیادی از ابزارها در بازاریابی اینترنتی موجودند که هم اکنون ...
هر حرفه و شغلی می طلبد تا با ویژگی ها و شرایط خاص آن آشنا باشیم. البته اگر هدف، موفقیت باشد. از شغل هایی که باید از زیر و بم آن مطلع بود تا به موفقیت های آنچنانی رسید، بازاریابی است. فوت و فون هایی که این شغل پردرآمد دارد می توان کلید پولدار شدن باشد. اگر یک بازاریاب سطح متوسط ...
همه افرادی که به شغل بازاریابی مشغول هستند، الزاما موفق نیستند. بازاریاب های زرنگ زمانی که مشاهده می کنند سود چندانی بدست نیاوردهاند، فورا مسائل مختلفی را مورد بررسی قرار می دهند تا عیب کارشان را اصلاح کنند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید اما نمی دانید چگونه عیب کار ...
در این پست قصد داریم به شیوه ای جدید در بازاریابی وارد شویم. شاید اسم آن را شنیده باشید. “بازاریابی عصبی” کمی اسم عجیبی دارد! اما اصلا بازاریابی عصبی چیست؟ اجازه دهید تعریفی از این اصطلاح برایتان نگوییم. امتحان که ندارید! بگذارید در متن و به شیوه ای قابل درک شما را با ...
بازاریابی کسبوکار کوچک شما یکی از بخشهای هیجانانگیز کسبوکار است. چیزی که بسیار هیجانانگیز است این است که فقط یک راه برای تبلیغ کسبوکار وجود ندارد و راههای متعددی را میتوانید امتحان کنید و پی بگیرید.درحقیقت وقتی تمام ترکیبات ممکن از ...