جدیدترین مطالب سایت

حل کردن مشکل مشتری وظیفه چه کسی است؟

حل کردن مشکل مشتری وظیفه چه کسی است؟

اگر میخواهید کسب و کارتان رونق بیاید مشتری را به عنوان دوست خود در کسب و کار ببینید. با یک سوال سخنم را آغاز میکنم شیرین‌ترین لحظات شمایی که در کار فروش هستید، چه زمانی است؟ به نظر من شیرین ترین لحظات، لحظه‌ای است که یک فروش را به اتمام می‌رسانید . آیا با من موافقید؟ ...

تهاتر و ۷ نکته طلائی فروش به مشتریان بدون پول !

تهاتر و ۷ نکته طلائی فروش به مشتریان بدون پول !

گاهی پیش می آید که مشتریانتان نقدینگی کافی برای خرید محصولات شما ندارند اما با روش تهاتر می توان محصولاتتان را بفروشید. حتما این شرایط برای شما هم پیش آمده که: «انبارمان پر از کالاست. هیچ‌کس پول نقد ندارد. با هرکس که مذاکره می‌کنیم، سر قرارداد بستن که می‌رسیم، جیبشان ...

افزایش فروش با مثبت اندیشی

افزایش فروش با مثبت اندیشی

به نظر شما بین نگرش ثروت و فروش ارتباطی وجود دارد؟ برای بیان ارتباط نگرش ثروت و فروش سخنم را با چند سوال آغاز میکنم. «چگونه می‌توان فروش، را افزایش داد؟» این سؤال، همان دردی بود که بعد از یک‌سال‌ونیم وقت گذاشتن برای سروسامان دادن به اوضاع داخلی کارخانه‌ای که ...

ترفندهای فروش شرکت اپل

ترفندهای فروش شرکت اپل

شرکت اپل توسط استیو جابز بنیان گذارده شد که ماموریت خود را “تغییر دنیا” می‌دید. این احساس که شما نیز بتوانید با کار کردن در آن شرکت، چنین شانسی برای ایجاد تحول بدست آورید همان فلسفه‌ی کاری است که در یادداشت‌هایی که اپل در روز اول کاری به کارمندان جدید خود می‌دهد ...

ارتباط و آموزش فروش سه دقیقه‌ای!

ارتباط و آموزش فروش سه دقیقه‌ای!

همه کارهای روزانه ما نوعی ارتباط است و همه سعی داریم تا به طریقی در دیگران نفوذ کنیم. تحقیقات نشان داده ۷۰ تا ۷۵٪ از وقت انسان صرف برقراری ارتباط می شود. بهتر و بیشتر حرف زدن، ملاک ارتباط مؤثر نیست بلکه توجه به حرکات، استفاده از حرکات و گوش دادن فعال، باعث ایجاد ارتباط مؤثر ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما