جدیدترین مطالب سایت
ثروتمندترین فروشنده ایرانی چه کسی است؟ ایران ثروتمندان مطرحی دارد. اما شاید هیچکدام را نتوان به اندازه بیژن پاکزاد یک قهرمان فروش و ثروتمندترین فروشنده ایرانی دانست. او هنرمندی فوقالعاده بود که از پارچههایی باکیفیت بیمانند، لباسهایی منحصر به فرد طراحی ...
استاد دانشگاه تهران درباره استراتژیهای ایجاد تمایز در کسبوکارهای کوچک و آموزشفروش میگوید. دکتر امیر اخلاصی، استاد جوان دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و متخصص در حوزه برندسازی و بازاریابی است. میگوید برای راه انداختن یک کسبوکار نوپا بهتر است از همان اول ...
آیا تا به حال به عنوان مسئول فروش و مذاکرات یا فروشنده، با این پاسخ مشتریان در برابر پیشنهادتان مواجه شدهاید؟ آیا در کار فروش هستید؟ چند بار سعی کردهاید تا هر طور شده مشتریان را مجبور به خرید کنید؟ چند بار به مشتریان اجازه دادهاید تا برود و بیشتر فکر کند و برای ...
در انتخاب اسم برای محصول یا کسب و کارتان ( برندینگ یا برندسازی ) نکات مهمی را باید در نظر بگیرید. نکات مهم در برندسازی ۱- کلمۀ لاتین برند شما، تک نگارشی باشد؛ تا در گرفتن آدرس اینترنتی، نگارش واحدی داشته باشد. مثلا استفاده از واژه “رویایی” مناسب نیست:Royaii Royaei Roiaee …۲- بهتر ...
چقدر دلتان میخواهد به شخصیتی معروف مثل رئیس جمهور محصولتان را بفروشید؟ تا به حال در تصوراتتان داشتهاید که فردی مشهور از شما خرید کند؟ برایتان پیش نیامده در مغازه یا فروشگاهی که از آن خرید میکنید یا متعلق به همکار یا رقیبتان است، عکسی دونفره از فردی معروف را روی ...