جدیدترین مطالب سایت
جهانیشدن، بحرانهای اقتصادی، کاهش درآمد، سرعت بالای تکنولوژی و بازارهای اشتغال پویا از ویژگیهای دنیای امروز هستند. مدل سنتیِ داشتن یک مدرک دانشگاهی و یافتن شغلی پایدار و طی کردن پلههای ترقی دیگر قدیمی شده است. بهعبارت ساده بهنظر میرسد آینده برای نسل ...
نظریههای بازاریابی تقریبا هر ۱۰ سال تغییر میکنند، مگر اینکه شما «دیوید آگیلوی» باشید و نظرات شما برای مدتی طولانی نزدیک به یک قرن، قابل اتکا باشند. با اینکه بیش از ۱۵ سال از مرگ او میگذرد، ایدههای دیوید آگیلوی دربارهی بازاریابی، امروز به همان اندازه ...
اینکه بتوانید مخاطبان مورد نظر خود را جذب تبلیغات کنید کار دشواری است. در اینجا به نکاتی درباره بهبود کمپین و افزایش میزان موفقیت اشاره شده است.۱)ابتدا اهداف کاری خود را به طور واضح تعریف کرده و آنها را اولویت بندی کنید. اگر نمی دانید هدف شما در خصوص بازدهی سرمایه چیست، باید ...
شعار ، پیام ، یا عبارت تبلیغی افتضاح می تواند یک کسب و کار را نابود کند. در این نوشتار ۸ عبارت تبلیغاتی افتضاح آمده است که می تواند حقیقتا یک کسب و کار را ورشکسته و مضمحل کند در دنیای کسب و کار این باور وجود دارد که تبلیغات نه تنها هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایهگذاری برای جذب ...
فعالیت کارآفرینها برای راهاندازی یا پرورش کسب و کارشان باید چنان قدرتی به آنها بدهد که شبها تا دیروقت و صبحها از کلهی سحر کار کنند و حتی نیمههای شب از خواب بیدار شوند و درمورد چیزهایی که باید انجام شود فکرکنند. چنین فشاری ممکن است ردی از اضطراب و ...