جدیدترین مطالب سایت
بازاریابی دیجیتال از بخشهای متغیر بسیاری تشکیل شده است (SEO، رسانههای اجتماعی، اتوماسیون بازاریابی، PPC و موارد دیگر). فنآوریهای جدید، تکنیکها و الگوریتم های گوگل و فیس بوک، بسیاری از تیمهای بازاریابی دیجیتال را، مدیریت میکنند. بخشی از وظیفه ما این است ...
همهی کسب و کارها میخواهند بیشتر بفروشند ولی همهی آنها موفق نمیشوند. ابزار فروش متنوعی هر روزه وارد بازار میشوند و شرکتهای در حال رشد با این چالش مواجه هستند که کدام روش و وسیله را برای افزایش فروش خود استفاده کنند. ترندهای تکنولوژی فروش چیزی است که این کسب ...
فروش بیشتر، یک مفهوم ثابت با رویکردها و روندهای مختلف است. ما در دوره ای زندگی میکنیم که بهسرعت در حال تغییر است. هر روز، اکتشافات جدیدی صورت میگیرد و اگر نتوانید با این پیشرفتها همگامی مداومی داشته باشید، ممکن است کسبوکارتان از قافله جا بماند! در عصر حاضر، ...
بازاریابی چریکی (guerrilla marketing) چیست؟ایدههای بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) نخستین بار در کتاب بازاریابی پارتیزانی توسط جی کنراد لوینسون در سال ۱۹۸۴ مطرح شد و پساز آن بیست جلد کتاب دیگر از وی در این زمینه به چاپ رسید. به همین دلیل عجیب نیست اگر لوینسون، به پدر بازاریابی چریکی ...
برند یک نشانه، علامت و یا کلمهای خاص و ویژه برای ایجاد تمایز یک کالا یا محصول از سایر کالاها و محصولات است.برند چیست؟برند طبق تعریف بازاریابان انجمن جهانی عبارت از طرح، نشان، کلمه و یا ترکیبی از این موارد برای معرفی و شناساندن کالاها و خدماتی است که از سوی یک شرکت ارائه ...